pondělí 5. května 2014

Jídelníček

Tak je tu první jídelníček. A vůbec jsem to nezvládla .. Hned o rána mi nebylo moc dobře, takže všechno kromě večeře šlo ven :( .. ani banán jsem v sobě neudržela .. tak snad zítra to bude lepší a nebudu muset jíst jen tohle .. :) Dneska nemám na cvičení ani pomyšlení, tak to nechám na zítra. Dneska jinak super den.. nikdo po nás nic nechtěl a na odpoledku jsem radši nešla a zůstala na intru. :))

Snídaně • jogurt (cca 120 kcal), banán (cca 120 kcal)

Svačina • paprika (cca 14,46 kcal), mrkev (cca 36,09 kcal)

Oběd • banán (cca 110,7 kcal)

Svačina • mrkev (cca 36,09 kcal)

Večeře • teplý těstovinový salát s kuřecím masem (cca 400 kcal)

Pití • 1,5l čaje, 0,5l vody

Celkem :  837, 34



2 komentáře:

  1. Ráda spřátelím:) Otevři v komentech, ať můžu psát i za blog xD Děkuji za pochvalu blogu:)
    Snad ti bude zítra líp:) Já příští rok nastupuji na ontr xD To ti tam dovolí nejít na odpoledko?:O A jinak pěkný jídelníček na to, že ti bylo blbě:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky:) Už je to lepší.. asi to byly nervy:) Poradila by si mi prosím jak to udělat? Nemůžu najít aby se v komentářích šlo psát i za blog :) Když se snima domluvíš, že ti neni dobře a tak :) tak nás tu nechají :)

    OdpovědětVymazat