úterý 6. května 2014

Jídelníček

Tohle tady teď mít :33
Dneska vstávání až v 7 ..  odpadla nám technologie :) jinak v úterý máme školu už od 7. Takže jsme rovnou  měli hned písmo, kde jsem dělali návrhy na CD ...  každý si vybral pohádku a musel to nějak skloubit s písmem :D Pak hodina těláku kde nás nutili běhat stovku a naučit nohejbal xD ale jelikož jsme třída pakoňu :D tak se spíš hledal míč mimo hřiště ... Oběd docela ušel, ale je to přece jen školní jídelna.. tak co bych chtěla :) Odpoledka zase vypka, ale aspoň jsme nemuseli sedět ve třídě, když bylo venku tak  hezky .. Konečně se nám podařilo přesvědčit učitele, aby jsme šeli  na ty tři hodiny ven :) ale docela ho chápu .. já mít naši třídu, tak je nepustim ani na záchod :D Šli jsme do parku a museli nakreslit portrét z přírodnin, listů, kytek... :) blbost no .. :D Na intr jsem se vrátila až skoro v pět ze školy a chtěla jsem si jít lehnou .. spolubydlící odjela domu, ale pak jsem si pustila reign a bylo po spaní ... :) Zítra jedu už ve dvanáct domu,, tak bude zase hoodně prodloužený víkend :D




Snídaně • rohlík (cca 100,38 kcal), zeleninová pomazánka (cca 30 kcal)

Svačina •

Oběd  • rýže (cca 70 kcal), znojemská omáčka ( cca 300 kcal)

Svačina •

Večeře • vařené brambory ( cca 60 kcal), ryba na italský způsob ( cca 100 kcal), banán ( cca 120 kcal)

Pití • 1 l vody, 1,5 l Dobrá voda , hrnek kakaa ( cca 150 kcal)

Celkem :  930.38 kcal






4 komentáře: